טריילר שעושה בשרים משובחים.

"הטריילר" גורר הגרילים והמעשנות

החלום הקולינרי שלי (חוץ מפירות ים טריים-טריים, שזה סיפור אחר לחלוטין), זה לנגוס בנתח בשר שזה עתה ירד מגריל גחלים (שקודם נח מעט). שהנתח יהיה עסיסי, מדמם, חמים ושנלקח מפרה מבכירה שכל חייה ליחכה עשב רענן, והייתה שמחה ורגועה, ובמותה ציוותה לנו את החיים. את החיים הטעימים, הבריאים והמספקים.

נתח
נתח

אני לא אומר, זה קרה לי כמה פעמים, אולי אפילו לא מעט פעמים, אבל בטח לא מספיק. והסיבה העיקרית והמעט עצובה לכך היא שאין לנו בארצנו מספר נאות של אוכלי בשר כדי שישתלם לגדל פרות כאלה בשדות הפתוחים ואולי גם חסרה לנו המסורת-הבשרית (משהו כמו מסורת-החריימה או לחילופין מסורת-הגעפילע פיש, כי אנחנו אוכלים את מה שיש.

מצד שני שיש לנו כמה מסעדות בשריות שעושות את המרב כדי להוציא את המקסימום ממה שיש. למשל יוסי שרף. חקלאי ומגדל בקר לשעבר שעבד כטבח בכמה מסעדות.

שרף הפיק לאחרונה את "הטריילר", שהיא חברת קייטרינג המתמחה בעיקר בגריל בשרים. "הטריילר" היא מערכת המוכבת מ-14 מטרים של גרילים ומעשנות, ו-8 מטרים של משטחי עבודה המגיעים אל מקום האירוע ושם מכינים את הבשרים לעיניהם הרעבות של ברי המזל. הבשרים ששרף מכין עוברים תהליך של צלייה ועישון חם בטמפרטורות שונות, בהתאם לנתח ולמה שהוא (הנתח) אוהב, כשכל נתח מקבל את המרינדה והצלייה המתאימה לו.

ב"טריילר" מכינים, בין היתר, נתחי אנטריקוט גדולים מיושנים ומעושנים, וצלויים כ-3 שעות. נתח פיקנייה, שורט ריבס (שפונדרה) עגל צלוי ומעושן ברוטב ברביקיו, עוף צלוי ללא עצמות ממולא בפריקי ולימון כבוש. שוק טלה מעושן וצלוי עם שום ורוזמרין, שקדי עגל בגריל ועוד כאלה ממתקים. ולמי שמוכרח, שרף גם יכין ירקות ואפילו ישתף פעולה עם חברות קייטרינג אחרות. אני אכלתי כמה נתחי כבש וכמה נתחי פרה שהוכנו ב"טריילר" ומאד אהבתי (דילגתי על החסות). או אם לדייק, מאד מאד אהבתי. הבשרים היו צלויים בדיוק נמרץ, היו מלאי עסיס והריחו בשר.

טריילר בלילה
טריילר בלילה

 "הטריילר": 052-5476130

תגובה אחת

  1. sigalitsobel הגב

    חסרה אזהרה: לא מומלץ לקרוא כשרעבים.
    או שאחרי הקריאה הפכתי לרעבה.

השארת תגובה