וויסקי סינגל מאלט במחיר מצוין וטעם נהדר

"החברה הסקוטית"  של "טיב טעם" ייבאה וויסקי סינגל מאלט במחיר של בלנדד.

"החברה הסקוטית" שהיא חברת בת של "טיב טעם", ייבאה לאחרונה את מותג הוויסקי טומאטין – Tomatin. המזקקה נמצאת בסקוטלנד באזור ההיילנדס, ליד העיר אינברנס בעיירה בשם טומאטין, כשבמקרה, או לא במקרה, זורם שם נהר בעל מים איכותיים במיוחד והוא, בין היתר, מעניק לוויסקי הזה את איכותו ובעיקר את רכותו. יש להם גם ניסיון לא קטן, הם קיימים משנת 1897.

טעמתי 4 סוגי סינגל מאלט טומאטין, כולם היו רכים. לא מעושנים וקלים מאד לשתיה. אין את העיוות הזה של הפנים וכווץ העיניים כששותים משקה בן 40 אחוזי אלכהול ומעלה. הוא כאמור, חלק.

טומאטין לגאסי – Tomatin Legacy
זהו הוויסקי הפחות מורכב מבין הארבעה.
הוא בן 9 שנים קל מאד לשתיה. הוא בעל טעם וניל, שנובע מחביות הברבן בו שהה, ומעט מתיקות של פרי. עם סיומת טובה
הוא בעל 43% אלכוהול, ומחירו כ- 120 ₪. בהחלט תמורה טובה לכסף.

טומאטין 12 שנה
וויסקי שיושן ב-3 סוגי חביות, הוא יבש, רך, לא ממש מורכב ומאד נוח לשתייה. התיישן בחביות ברבן ושרי. מעט וניל ואגוזים. אם תשתו אותו עם קרח או קצת סודה, תהנו ממנו אחרת. מחירו כ-150 ₪ שווה מאד.

טומאטין קו בוכא Tomatin Cù Bòcan
זהו הוויסקי הכי מעושן של טומאטין וגם הוא מעושן בעדינות נעימה, אישית יש לי רתיעה מוויסקים שמריחים כמו עשן סיגרים, אני מעדיף עישון בוויסקי ב"רמת תיבול", בצורה עדינה. זהו וויסקי אידאלי לקינוח, לשתיה אחרי קינוח.  – מחירו 190 ₪. שווה כל גרוש

טומאטין 18 שנה
וויסקי מעט מתקתק, דובדבני-ונילי עם אפטר-טייסט ארוך ולא מתוק. יושן בחביות שרי שמותירים עקבות בריח, גוף מלא ומעט שמנוני עם עומק טעמים.

מחירו 330 שקל – לדעתי הטוב מבין הארבעה.

מימין סקוט פרייזר, מנהל המכירות של Tomatin. משמאל עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם.

לאתר של החברה הסקוטית

השארת תגובה