'הסושיה' מתרחבת ומשיקה סניף בביתן אהרון

איתמר בן אבי, מזכייני הסניף: "אנו שמחים להשיק סניף של הרשת בביתן אהרון ולקרב את תושבי הסביבה אל הטעם האהוב והמוכר של 'הסושיה'. בן אבי מוסיף כי יתבצעו משלוחים ברדיוס רחב בכדי שקהל הלקוחות ייהנה מחוויית השירות והמנות של הסושיה במחירים משתלמים.

 רשת 'הסושיה' מתרחבת ומשיקה סניף  בביתן אהרון, מתחם 'ביתנ'ס', בהשקעה של כ 500  אלף שקלים. זכייני הסניף הם יניב אזולאי, אדם גולדמן ואיתמר בן אבי, המחזיקים יחד ב 5 סניפים של הרשת.  מתחם ביתנ'ס ממוקם על כביש החוף סמוך למחלף חבצלת השרון ובין נתניה וחדרה,  במיקום כפרי ופסטורלי הנושק לפרדסי המושבים שמסביב.

סניף הסושיה בביתן אהרון מתפרס על פני שטח של כ 80  מ"ר ומציע מקומות ישיבה הן במתחם מקורה המתאים לימי החורף הקרים והן בתוך המסעדה. השירות מלא, באמצעות מלצרים.

התפריט בסניף מציע את המנות המוכרות והאהובות של הרשת לצד  תפריט  עסקיות ותפריט ילדים, בכדי לתת מענה הן לקהל המחפש ארוחת צהריים במחיר הוגן והן קהל של משפחות עם ילדים המעוניין בארוחה מלאה ומגוונת במחיר הוגן. בנוסף, כחלק מהאסטרטגיה של להציע חוויה ייחודית, ייהנו הלקוחות  מידי יום ממבצעים אטרקטיביים (בישיבה בסניף בלבד):

ביום א' מבצע 1+1 על כל סושי IO וכן על קומבינציות א',ב', ג' שבתפריט

ביום ג' מבצע 1+1 על קוקטיילים ייחודים שהוכנו במיוחד עבור הסניף.

ביום ד' מבצע קינוח מתנה בכל הזמנה מעל 100 שקלים לשולחן.

יום ה' – חמישי משפחתי: תפריט ב 146 שקלים הכולל 4 רולים IO,1 מאקי,1 פוטו מאקי (סה"כ 6 רולים) + קנקן שתיה.

יום ו' שישי צעיר: קונים בקבוק בירה (מהמגוון) ומקבלים צ'ייסר ללא עלות נוספת!

*המבצעים בישיבה בלבד ותקפים בין השעות 12:30 עד לסגירה.

חדש סניף הסושיה במרכז הקניות ביתנס ביתן אהרון צילום יחצלדברי איתמר בן אבי, מזכייני סניף הסושיה ביתן אהרון, הסניף הוקם במקום אסטרטגי מתוך מטרה לשרת הן את תושבי הסביבה והן את העוברים והשבים המחפשים לעצור לטובת ארוחה קלה ומשביעה מבלי להכביד על הארנק.  התפריט מגוון וכולל מנות ייעודיות לקהל של ילדים ומשפחות ומעניק להם את האפשרות ליהנות ממגוון מנות במחיר השווה לכל כיס." בן אבי מוסיף כי המבצעים הקיימים פונים לקהל צעיר מהסביבה המחפשים מקום לבילוי נעים ונגיש הן מבחינת הכיס והן מבחינת המרחק.

 

*

הסושיה, ביתן אהרון – מרכז ביתנ'ס

שעות פתיחה: ימים א' – שבת 11:00 – 23:30

טלפון: *9969

 

 

השארת תגובה